Placeringen var god til vores behov, selvom de omkringliggende veje var meget støjende. Parkering var let, lige uden for vores værelse.
Jeg har svært ved at tro, at det er et 4-stjernet hotel! Det var ligesom et motel fra 1970'erne, meget træt udseende og desperat behov for en komplet opdatering.