De locatie was goed voor onze behoeften, hoewel de omliggende wegen erg luidruchtig waren. Parkeren was makkelijk, net buiten onze kamer.
Ik vind het moeilijk te geloven dat het een 4-sterrenhotel is! Het leek op een motel uit de jaren zeventig, zag er erg afgeleefd uit en had dringend een complete update nodig.